گارانتی آریماتک، زیر مجموعه هلدینگ آریا ماندگار مبین، از وارد کنندگان مستقیم و معتبر محصولات الکترونیکی و موبایل تمامی محصولات خود را بیمه کرده تا ضمن ارائه خدمات پس از فروشی که توسط تکنسین های مجرب به مشتریان خود ارائه میکند، خیال مصرف کننده را از بابت حوادث پیش بینی نشده (مثل سرقت، شکستگی و ...) برای محصولات راحت میکند.
بیمه موبایل یک راهکار جامع و مطمئن برای حفاظت از تلفن همراه شما در برابر مجموعه ای از خطرات است که شامل پوشش هایی برای سرقت، شکستگی، آسیب های آبدیدگی، نوسانات برقی، آتش سوزی و سایر حوادث ناگهانی می باشد.
۱- آسیبهایی که در اثر نگهداری و استفاده ناصحیح به دستگاه وارد شود و یا هرگونه آسیبی که موجب تغییر شکل و حالت عادی محصول گردد و فشارهای وارده به صفحه نمایش (LCD)، منجر به ابطال گارانتی میشوند.
اهم موارد فوقالذکر، شامل موارد زیر میشود:
- قرار دادن اشتباه سیمکارت یا کارت حافظه
- شکستگی سوکت شارژر در اثر استفاده ناصحیح
- آسیبدیدگیهای ناشی از نوسانات برق و یا استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد، از قبیل شارژر، هندزفری، کابل شارژر و…
- آسیبهای ناشی از ضربه و یا فشار که موجب ترک، شکستگی و یا تغییر شکل دستگاه شود و یا تصویر صفحه نمایش (LCD) را معیوب نماید.
۲- هرگونه تماس با مایعات، به نحوی که رطوبت به دستگاه نفوذ نماید.
۳- سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در دستگاه، توسط تعمیرکاران متفرقه
۴- تغییر یا دستکاری در شماره سریال (IMEI) در دستگاه و مخدوش شدن این شماره در کارت گارانتی و یا جعبه آن
۵- یکسان نبودن شماره IMEI جعبه، بدنه و شماره قابل نمایش در گوشی با کد #۰۶#*
۶- مشکلاتی که در اثر استفاده از خدمات شرکتهای متفرقه پیش میآید و یا مشکلاتی که از دانلود نرمافزارها و نصب آنها در دستگاه ایجاد میشود.
۷- ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه (روت کردن)
1. ابتدا با سیمکارت خود کد دستوری #۷۷۷۷* را شمارهگیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.
2. با ارسال عدد ۲، گزینه فعالسازی را انتخاب کنید.
3. شناسه (IMEI) دستگاه را وارد و ارسال کنید. (۱۵ رقم بدون خط فاصله ، ممیز و …)
4. شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.
5. کد فعالسازی را وارد کنید. (عدد ۶ رقمی درج شده روی کارت یا لیبل گارانتی)
6. پیغامی برای شما نمایش داده میشود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیم کارت وارد شده نمایش داده شده است.
7. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.
8. در انتها پیغامی برای شما نمایش داده میشود که بیانگر فعالسازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.
9. در صورت بروز مشکلات فعالسازی (کد اشتباه ، گم شدن کارت گارانتی) با مرکز تماس دیجی سرویس تماس حاصل فرمایید تا راهنماییهای لازم را دریافت نمایید.
10. به هنگام فعالسازی در صورت دریافت پیغام خطای “غیر قانونی بودن” که به علت عدم به روز رسانی سامانه میباشد مراتب را به مرکز تماس دیجی سرویس ۴۲۹۵۱-۰۲۱ اعلام نمایید تا رفع ایراد شود.
مرکز سرویس آریماتک : 88737850-021
نحوه ثبت شکایات در آریماتک :
- ارتباط تلفنی با کارشناسان امور مشتریان 88737850-021
- مراجعه حضوری به مرکز خدمات پس از فروش
- ارسال ایمیل به آدرس info@arimatech.ir
- از طریق دایرکت به اینستاگرام آریماتک
لطفا شکایت خود را با ذکر موضوع و شرح کامل در فرم وارد نمایید.